Login

Register

Login

Register

קידום ממומן בגוגל

אתם בעלי עסק ויש לכם אתר? מעולה! אך ללא קידום ממומן בגוגל הסבירות שהאתר שלכם ייצר רווחים עבור העסק, היא נמוכה.

למעשה האתר שלכם מייצג את העסק בזירה האינטרנטית. אם בעבר אנשים היו פותחים עיתון או דפי זהב על מנת לחפש בעל מקצוע (לדוגמא), הרי שהיום פשוט נכנסים לגוגל, שהוא מנוע החיפוש האיכותי, הגדול והטוב ביותר, מקלידים בשורת החיפוש את מילות המפתח הרלוונטיות לחיפוש, וכבמטה קסם, עולות כל תוצאות החיפוש האפשריות.

קמפיין שיווקי של קידום ממומן בגוגל, יבטיח שכאשר גולש יבקש לאתר מוצר או שירות בתחום מסוים, והעסק שלכם רלוונטי למקרה, מודעת הפרסום שלכם תתנוסס ראשונה בתוצאות החיפוש. ולמה זה כל כך חשוב שתעלו ראשונים בתוצאות החיפוש עם מודעה פרסומית טובה?, משום שהנטייה של הגולשים היא לחשוב שמה שמופיע ראשון ברשימה בין אם זה אתר או מודעה פרסומית, הוא מבוקש ביותר ואי לכך גם טוב יותר, כך שכבר תקנו את סקרנותו. ומעבר לכך, הגולשים כמעט ולא עוברים את דף תוצאות החיפוש הראשון או אפילו מגוללים אותו מטה עד הסוף בכדי לבחון את היצע התוצאות. התוצאות שמופיעות בראשית העמוד הן בגדר האפשרויות העיקריות אותן הגולש יבחר להיכנס ולבחון.

עד כאן הכל טוב ויפה, מפה והלאה אנו נכנסים כבר למורכבות הקמפיין הפרסומי שמקודם, שכן בשלב זה תלוי מה טיב הפרסום ולאן הוא מוביל את הגולש. אם הפרסום הממומן מקשר לדף נחיתה איכותי או לאתר עצמו עולה הסבירות שהגולש יומר לליד – לקוח פוטנציאלי ואף יבצע הזמנה או רכישה אונליין במידה ותהיה לו אפשרות לכך, אך אם המודעה מובילה לאתר  או לדף נחיתה לא מוצלח, תאבדו הגולש באותה המהירות בה השגתם אותו.

אפרופו מהירות… אחד הפרמטים החשובים ביותר בכך שהדירוג של דף הנחיתה שלנו בגוגל יקבל ציון גבוה יותר בשביל קמפיין ממומן המניב יותר תוצאות, היא מהירות עלייתו לגולש בזכות שרתים חזקים ומהירים (ללמידה על אחסון אתרים לחץ כאן).

קידום ממומן בגוגל – הסבר מפורט יותר

קידום ממומן בגוגל משמעו יצירת מודעות פרסומיות המופיעות בראש דפי התוצאות ובצדן, בין אם המודעה מוצגת בראש רשימת התוצאות או בצד, הפורמט הוויזואלי דומה אינו שונה בהרבה.

הקידום הממומן מתבסס על מילות מפתח, או במילים אחרות, מילות חיפוש. כשתפנו למקדם מקצועי על מנת ליצור ולנהל קמפיין ממומן בגוגל, תצטרכו ליצור מודעה. לשם כך תתבקשו לבדוק ולבחור ביחד עם מנהל הקמפיין, מספר מילות מפתח רלוונטיות, כשלכל ביטוי מחיר אחר, תלוי באיזה תחום מדובר ועד כמה ביטויים מסוימים הקשורים אליו נפוצים. כמובן שיש לבחור במילות המפתח אשר סביר שקהל היעד שלכם, הלא הם הלקוחות הפוטנציאליים, יחפשו, במטרה למצוא את המוצר או השירות שגם העסק שלכם מציע.

קחו בחשבון שבכל תחום שהוא, לא תהיו המפרסמים היחידים אשר מעוניינים להילחם על כל גולש ולהציג את מודעות הפרסום שלהם לאותו קהל יעד המחפש בגוגל את אותם ביטויים רלוונטיים. ישנה תחרות רבה וכל עסק רוצה להשיג את החשיפה המרבית בקמפיין הפרסום הממומן שלו בזירה של גוגל, וכאן אנו מגיעים לנושא ציון האיכות עליו נרחיב בהמשך.

אם כן, כדאי ורצוי לפנות למקדם מקצועי ומנוסה שיקים וינהל עבורכם קידום ממומן לקמפיין בגוגל, על מנת למקסם את תוצאות ההשקעה של הקידום הממומן. מקדם מקצועי או חברה מקצועית יערכו מחקר מקיף עבור מילות המפתח הכדאיות והמתאימות לקמפיין עבור העסק שלכם בגוגל, יקים וינהל את הקמפיין בהתאם למסגרת התקציב שתחליטו לגביה, יכין את מודעות הטקסט בהתאם לתחום העסק, לאופי האתר ולאפיון קהל היעד, ידאג לעבודת אופטימיזציה (טיוב) במסגרת קידום הממומן, ויכין דוח נתונים סטטיסטיים עבור הקמפיין הממומן. כך תבטיחו לעצמכם תמורה מקסימאלית בעבור ההשקעה הכספית בקידום הממומן שלכם בגוגל.

קידום ממומן – ציון איכות בגוגל

אם כן, יש תחרות רבה בין המפרסמים בגוגל, ולכן, גוגל הגתה שיטה בסגנון מכרז, על פיה נקבע אלו מהמודעות יוצגו בתוצאות החיפוש. בפועל, המפרסמים השונים באותה נישה  מגישים במסגרת קמפיין הקידום הממומן הצעת מחיר לפי הקלקה. זהו המחיר אותו הם מציעים לשלם עבור כל פעם שגולש מקליק על המודעה שלהם. שיטת תשלום זו נקראת בעגה המקצועית  CPC =COST PER CLICK , עלות עבור הקלקה, וכמובן שככל שהצעת המחיר להקלקה היא  גבוהה יותר, כך יגדל הסיכוי שהמודעה תופיע פעמים רבות יותר בתוצאות החיפוש. הביקוש למודעות הוא כל כך גדול משום ששיעור מחירי ההקלקה הוא נמוך בהרבה מהמחיר שתצטרכו לשלם בכל ערוץ פרסומי אחר, ועל תוצאות הקידום ממומן אין עוררין, כך שזו בהחלט השקעה משתלמת.

מלבד זאת, אל תטעו לחשוב שהדבר מסתכם בכסף ובמי שמוכן להשקיע יותר. גוגל מתייחסת לפרמטר נוסף – רכיב הנקרא ציון איכותQUALITY SCORE = , ומה זה אומר? שבראש ובראשונה גוגל תמיד תדאג להעניק לגולשים שלה את חוויית הגלישה והשימוש הטובה ביותר, גם כאשר מדובר בפרסומות.

גוגל לא מסתפקת בקבלת הצעת ה-CPC הגבוהה ביותר, אלא בודקת את מידת התועלת והרלוונטיות בין המודעות המתחרות, על מנת להציג בסופו של דבר בפני הגולש את התוצאות האיכותיות ביותר למשתמש. ציון האיכות מורכב משני דברים עיקריים: היסטוריית ביצועי המודעות של המפרסם אם יצר קידום ממומן בגוגל בעבר, וטיב דף הנחיתה  או הקישור של המודעה הממומנת. ציון האיכות מבחינת גוגל הוא אקוטי וחשוב. ציון האיכות בקידום ממומן משפיע ישירות על האפשרות לפרסם בגוגל, על המיקום בו תופיע המודעה ותכיפות הופעתה, וכן על התעריף לקליק.

קידום ממומן בגוגל
9 הצבעות (100%) – 5

רוצים להגיב?

Facebook
Google+
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

בניית אתרים באשדוד ובכול הארץ קידום אתרים אחסון אתרים עיצוב אתרים IVBS לעסקים קטנים ובינוניים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן